شهرداری تبریز استخدام می کند!

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از انتشار دومین فرآخوان برگزاری آزمون استخدامی شرکت همشهری برای فعالیت در شهرداری تبریز خبر داد.

محبوب تیزپاز نیاری اظهار کرد: شهرداری تبریز به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود بر اساس توسعه خدمات عمومی و با هدف افزایش سطح کیفی و رضایت شهروندان محترم تبریز، زیر ساخت های لازم برای برگزاری آزمون های استخدامی را از طریق شرکت همشهری فراهم کرده است.

وی افزود: روند جذب و بکارگیری نیروی انسانی شهرداری تبریز وارد فاز جدیدی شده و پس اخذ مجوز از کمیته جذب و بر اساس مصوبات این کمیته، آزمون های ویژه شایستگی و عدالت محوری از طریق شرکت های ذیصلاح برگزار می شود.

تیزپاز نیاری ادامه داد: با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتمام خط یک مترو و تسریع اجرای پروژه خط ۲ و همچنین نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز نیازمند جذب رانندگان پایه یک، ویژه، پاکبان و نگهبان به صورت شرکتی است.

وی یادآور شد: اطلاعات تکمیلی برای برگزاری آزمون در پورتال hamshahri۶۴۸۹tabriz.ir درج شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به این آدرس نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

About Author