شهرداری تبریز ترک فعل کرده است

به دنبال اظهارات یعقوب هوشیار شهردار تبریز در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر تبریز؛ مبنی بر اینکه ” به دادستان نامه نوشتیم و ترک فعل راهداری در رابطه با پروژه ها را اعلام کرده ایم.” روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی به این اظهارات واکنش نشان داد و شهرداری را به ترک فعل متهم کرد.
در توضیحات روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی آمده است: پیرو سخنان شهردار تبریز درجلسه شورای شهرتبریز در مورخ ۲۲ آبان ماه امسال درموردکنارگذر شهید کسایی به استحضار می رساند روزانه از این کنارگذر بیش از۱۱۰ هزار تردد وسائط نقلیه انجام می گیرد که ۷۰ درصد آن مربوط به تردد درون شهری و ۳۰ درصد تردد برون شهری است.
باتوجه به پایین آمدن سطح سرویس محور مذکور، درسال ۱۳۹۰ مقرر شد این کنارگذر به شش خطه ارتقاء یابد.
برحسب توافق انجام شده فی مابین شهرداری وقت کلان شهرتبریز و اداره کل راه و ترابری استان مقرر شد که باند جنوبی توسط اداره کل راه و ترابری و باند شمالی توسط شهرداری اجراگردد که در همان سال باند ‌جنوبی توسط اداره کل راه وترابری اجرا و مورد بهره برداری قرارگرفت. ولی شهرداری ازهمان زمان به تعهد خود عمل نکرد و بعد از پیگیری های فراوان و تصویب درکمیسیون ایمنی راه های استان نهایتا شهرداری باز به تعهد خودعمل نکرد.
درسالجاری درکمیسیون ایمنی راه های استان و در سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان مصوب شد که باندشمالی هم بامشارکت شهرداری کلان شهر تبریز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اجرا شود که شهرداری باز هم ازعمل به اجرای تعهدات خود ‌سرباز می زند و به دنبال حاشیه سازی و ترک فعل است درحالیکه از سال ۱۳۹۰ تاکنون ترک فعل راانجام داده است.
انتهای پیام/

About Author