ضرورت سرعت در پاسخگویی به نامه های مردمی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمد زاده از مرکز پردازش و ثبت نامه های مردمی سفر رئیس جمهور به استان بازدید کرد.
به گزارش ساقی آذربایجان وی در حاشیه این دیدار ضمن قدردانی از همه کاربران و پردازشگران برای تلاش شبانه روزی برای بارگذاری و ثبت نامه های مردمی، اظهار داشت: تلاش جهادی این افراد خستگی ناپذیر حتی در این روزهای تعطیل برای رضای خداوند و خشنودی مردم قابل تقدیر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در حاشیه این دیدار با تعدادی از مدیران به صورت تلفنی تماس گرفته و بر پشتیبانی کاربران و ستاد مردمی و حضور میدانی مدیران در این مکان تاکید کرد. وی با تاکید بر اینکه وقفه در کار را نمی پذیرم، اظهار داشت: مدیران برای جمع بندی نهایی نامه های مردمی به صورت ویژه ورود کنند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمد زاده ضمن تقدیر ویژه از حوزه بازرسی استانداری که به عنوان لیدر عملیات پردازش نامه های مردمی حضور فعال دارند، گفت:پاسخگویی به این نامه ها مهم ترین خروجی سفر رئیس جمهور است چرا که حل مشکلات مردم اولویت ما است.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هیچ درخواست و نامه مردمی به دولت نباید بدون پاسخ بماند، تصریح کرد: ارتباط نزدیک با مردم و پیگیری مشکلات آنها رویکرد اصلی دولت مردمی است و هرچه سریع تر باید پاسخ نامه های مردمی به دست آنها برسد.
بیش از ۱۰۰ کاربر برای برنامه ریزی، پردازش، تلخیص، ثبت و رفع نواقص نامه های مردمی در این مرکز حضور دارند و از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب مشغول به کار هستند.
همچنین پس از اتمام کار شماره پیگیری به صورت پیامک و از طریق سامانه موبایل به نگارنده نامه اطلاع رسانی می شود.

About Author