ضعف زیرساخت‌های آبی روستاهای لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان حمیدرضا کرموند به وقوع سیل فروردین ۹۸ در لرستان اشاره کرد و افرود: لرستان زخم خورده سیل است و همچنان مشکلاتی به ویژه در شهرستان‌های پلدختر و چگنی داریم و به حالت قبل سیل هم برنگشته‌اند با اینکه کارهای خوبی هم انجام شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان حمیدرضا کرموند ادامه داد: با توجه به اینکه در گذشته پروژه‌های خوبی تعریف و اجرا شده در شهرها زیرساخت‌های خوبی داریم‌. مثلاً در شهر خرم‌آباد هر وقت برق قطع می‌شود باید آب هم قطع شود اما ما پروژه شریعتی، روبروی مصلی و برخی خطوط را که اجرا کردیم که باعث شده خیلی مشکل نداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان حمیدرضا کرموند اضافه کرد: یعنی کارهایی انجام داده‌ایم که الان در شهرها یک آرامش نسبی داریم و مشکلات حاد وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اذعان کرد: متاسفانه در روستاها زیرساخت‌ خیلی ضعیف است؛ از بالغ بر ۲۸۰۰ روستا ۱۵۰۰ مورد تحت پوشش خدمات شرکت آب وفاضلاب قرار دارند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان حمیدرضا کرموند تأکید کرد: اهالی بعضی از ۱۳۰۰ روستای باقیمانده، قبول نمی‌کنند تخت پوشش شرکت آب و فاضلاب باشند و همچنان ترجیح می‌دهند به روش سنتی از آب استفاده کنند.
کرموند بیان کرد: لرستان یکی از استان‌هایی است که روستا زیاد دارد و بعضاً در مناطق صعب‌العبور قرار دارند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان حمیدرضا کرموند افزود: همه تلاش ما این است که از خدمات آب و فاضلاب بهره‌مند باشند. البته این موضوع علاوه بر اعتبارات مناسب به همکاری اهالی روستاها هم نیاز دارد.

About Author