عوام‌فریبی به سبک زنوزی؛ حتی هیات فوتبال هم از واگذاری تراکتور بی‌اطلاع است!

باشگاه تراکتور درحالی در واکنش به اعتراض هواداران از تصمیم محمدرضا زنوزی برای واگذاری مالکیت این تیم خبر داده و فراخوانی‌ نیز برای فروش سهام باشگاه منتشر کرد که این تصمیم در حد مجازی بوده و در واقعیت هیچ اقدامی برای این منظور نه از طریق آگهی در روزنامه کثیرالانتشار و نه درخواست از هیات فوتبال استان انجام نگرفته است.

پیگیری‌ها از هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی نشان می‌دهد این هیات ورزشی که متولی فوتبال استان است، از این موضوع بی‌اطلاع است و دبیر هیات فوتبال صراحتاً مدعی است هیچ گونه صحبت شفاهی یا کتبی در این زمینه با باشگاه تراکتور نداشته‌اند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفتگو با “فوتبالی” در این زمینه چنین گفت: «با ما هیچ صحبتی اعم از شفاهی و‌ کتبی نشده و هیچ نامه‌ای دریافت نکردیم. حتماً اطلاع دارید که واگذاری باید از طریق هیات فوتبال باشد و واگذاری به شکل دیگری نداریم. هیات های فوتبال استانی جانشین فدراسیون فوتبال در استان هستند ولی با ما هیچ گونه صحبتی نشده است.»

وی ادامه داد: «تراکتور از استان نخواهد رفت و این را بدانید. آقای زنوزی هزینه کرده و زحمت کشیده و الحق و الانصاف از ایشان ممنونیم. با این حال ما کاملاً بی اطلاع هستیم و نه تنها نامه‌ای نیامده، بلکه من چندین بار به صورت شفاهی که با آقای نصیرزاده صحبت کرده‌ام، صحبتی راجع به واگذاری نکرده‌اند و راجع به سایر مسائل صحبت کرده‌ایم.»

وی همچنین مدعی شد استانداری به دنبال حل موضوع بوده، نه واگذاری: «مرحوم آقای استاندار قرار بود ورود کنند؛ البته نه برای واگذاری، بلکه برای حل موضوع. قرار بود جلسه‌ای بعد از سفر ریاست جمهوری برگزار شود که به دنبال حل و فصل موضوع باشند که در نهایت با شهادت این عزیزان این اتفاق نیفتاد.»

اما این اقدام عوام‌فریبانه از جانب باشگاه تراکتور و مالک این باشگاه درحالی است که هواداران ناراضی این تیم خواهان سلب مالکیت تیم محبوب‌شان از محمدرضا زنوزی هستند و حتی با راه‌اندازی کارزاری در فضای مجازی درخواست خود را از وزیر ورزش و سایر مسئولان ذیربط مطالبه می‌کنند.

About Author