قیمت کفش و لباس در زنجان بالاتر از سایر استانها

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه استان زنجان، قیمت کفش و لباس نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.
به گزارش ساقی آذربایجان، ناصر فغفوری در ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، سیاست‌ها و پیگیری‌های استاندار زنجان جهت راه اندازی سامانه قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه استان، قیمت کفش و لباس نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.
رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه به برنامه‌های کاهش قیمت پوشاک در استان اشاره کرد و ابراز داشت: برای کاهش سریع قیمت‌ها یکی از پیشنهادات برگزاری نمایشگاه‌ها عرضه مستقیم کیف و کفش و لباس در استان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه رایزنی‌های لازم جهت برگزاری نمایشگاه‌های پوشاک انجام شده است، تصریح کرد: واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه اولویت با تولید کنندگان داخلی است.
رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه فغفوری با بیان اینکه نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش در بهمن ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در هفته گرامیداشت مقام زن برای ترویج مد و لباس اسلامی و توسعه فرهنگ عفاف از علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه از تهران نیز دعوت شده است.
وی با بیان اینکه شرکت‌های تولید شهرک‌های صنعتی می‌تواند در قالب صنایع کوچک برای شرکت در نمایشگاه یارانه پرداخت کنند، افزود: در صورت صدور مجوزهای لازم برای برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس می‌توان مشوقی مهم برای تولید کنندگان استانی باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با اشاره به ظرفیت شهرستان هیدج در تولید کیف و کفش، ادامه داد: در این راستا از هیدج که ظرفیت بالای تولید کفش در استان دارد، در این نمایشگاه استفاده خواهد شد که تلاش می‌شود با عرضه مستقیم این نوع کالا استقبال داشته باشد.
فغفوری با اشاره به اینکه طبق پیش ینی ها اداره کار، تعاون رفاه اجتماعی استان نیز هم غرفه به مساحت ۳۰۰ متر به صورت رایگان در اختیار مشاغل خانگی و واحدهای کوچک تعاونی قرار خواهد داد، ابراز کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز هم در خواست ۵۰۰ متر فضای نمایشگاهی داده شده تا و بتوان با واحدهای تولیدی سایر استان‌ها بحث‌های اقامتی را پیش بینی کرد.

About Author