مدیران آذربایجان‌غربی بر اساس توانمندی انتخاب شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: استاندار جدید این استان به عنوان نماینده دولت سیزدهم، مسوولان حوزه‌های مختلف و اجرایی را براساس مهارت، تخصص، توانمندی و شایسته‌سالاری انتخاب کند.
به گزارش ساقی آذربایجان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، افزود: این امر سبب می‌شود تا زمینه توسعه و پیشرفت آذربایجان‌غربی فراهم شده و مشکلات مردم حل شود.
وی با اشاره به لزوم‌برگزاری نمازهای جماعت، گفت: عده‌ای کرونا را بهانه کرده و مساجد را تعطیل کرده‌اند، در حالی که می‌توان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نمازهای جماعت را در مساجد و ادارات اقامه کرد بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به باز کردن درب نمازخانه ها کنند.
امام جمعه ارومیه با اشاره به روز استکبار ستیزی، افزود: این روز بزرگ یادآور سه رخداد در سه تاریخ متفاوت است که شامل تبعید امام راحل به ترکیه، سال ۱۳۵۷ به شهادت رسیدن دانش‌آموزان انقلابی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود.
حجت‌الاسلام قریشی به مهمترین هدف دشمنان در این روزها اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و نظام در تلاش هستند با تفرقه‌افکنی وحدت بین شیعه و سنی را کمرنگ جلوه داده، بنابراین مسلمانان باید با عقل، بصیرت و تدبیر، توجه داشته باشند که دشمنان با این ترفند می‌خواهند اسلام و ارکان نظام را از بین ببرند.
وی اضافه کرد: یکی از ترفندهای دشمنان طی روزهای اخیر حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت بود که با جو روانی در تلاش آن بودند که آشوب به پا کنند اما خوشبختانه با بصیرت مردم و اطلاع‌رسانی به موقع مسوولان نقشه‌های دشمنان را سرکوب کردند.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته با حضور پرشور مردم و مسوولان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

About Author