مردم را از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج به صورت شفاف آگاه کنید

استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون آبروی ما در گرو تعهدات گذشته است، گفت: مردم را از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج به صورت شفاف آگاه کنید.
به گزارش ساقی آذربایجان، مجتبی عبداللهی در جلسه حل مشکلات راه اندازی قطار شهری کرج، با اشاره به اینکه فارغ از موضوعات و چالش‌های گذشته باید تصمیم منطقی بگیریم، افزود: مردم از ما توقع دارند و مطالبه آنها نیز در پس سال‌ها انتظار، به حق است.
وی ادامه داد: راه اندازی قطار شهری کرج یک ضرورت برای این کلان‌شهر است و باید برای رفع مشکلات و تأمین اعتبارات لازم چاره اندیشی شود.
عبداللهی گفت: در ابتدا باید مسئولان مربوطه به اجماع و هم نظری برسند تا سپس با بهره‌گیری از خرد جمعی به برنامه درستی برسیم.
وی افزود: باید با آگاهی بخشی و شفاف سازی، مردم از روند کار پروژه قطار شهری کرج با خبر شوند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون آبروی ما در گرو تعهدات گذشته است، گفت: اگر هدف ما خدمت به مردم است باید از حواشی مخرب و فرافکنی‌ها و پرداختن به گذشته‌ها، دوری کنیم.
وی افزود: به تصمیم گذشتگان احترام می‌گذاریم و اکنون هدفی جز کسب رضایتمندی مردم نداریم.
عبداللهی گفت: قطار شهری کرج باید در فکر ایجاد بسترهای بهره برداری اقتصادی باشند تا از این طریق به پیشبرد پروژه کمک شود.
وی افزود: اکنون مسئولان مربوطه باید درصدد راه اندازی ایستگاه f (گلشهر) تا k (آیت الله طالقانی) باشند و شورای اسلامی ششم بهره برداری کامل از این پروژه را تا پایان کار خود در دستور برنامه‌های خود قرار دهد.

About Author