نفوذ و نفاق ننگین تا مسئولین رده پایین!

به گزارش ساقی آذربایجان، اما جدای از عمومیت موضوع در سطح کلان کشور ، اهمیت این بحث بسیار حیاتی در همه ارکان مدیریتی نظام در همه استان ها و شهرها و حتی روستاها بر کسی پوشیده نیست چرا که ساز و کار سیاسی جامعه از یک سو و اصل رافت اسلامی از سوی دیگر و نیز نگرش ” اصل بر برائت ” در نگاه متعالی شرع مقدس ، گاه منجر به تساهل و تسامح برخی اشخاص و جایگاههای نظارتی شده و نیز رفاقت ها و جذابیت های یکجای قدرت و ثروت و محبوبیت ( همان زر و زور و تزویر ) ، باعث چشم پوشی از هشدارهایی می گردد که چه بسا بی توجهی به آنها منجر به پرورش و رویش ” مار در آستین ” شده و جبران این بی ملاحظگی در آینده ، برای کشور ، سخت و یا بسیار پر هزینه باشد.
در تصاویری که ملاحظه می فرمایید مصداق یکی از این موارد است. فرزند یکی از مسئولین سابق در تبریز در جشن فارغ التحصیلی در کشور بیگانه و در زیر پرچم آن کشوردر حال سخنرانی است و پدر همین فرد که همواره سعی در نزدیکی به امام جمعه محترم و محبوب تبریز و نماینده محترم ولی فقیه در استان داشته و چه در دوره مسئولیتی خود و چه پس از آن تاکنون همواره کوشیده تا به هر شکل ممکن و با حضور در صف اول راهپیمایی ها و جلوی دوربین ها ، همزمان خود را به نهادهای قدرت و ثروت نزدیک و نزدیک تر سازد تا بلکه پرده از زندگی خاص این فرد خاص ! برداشته نشود.
طبق اطلاع واصله ، خود این فرد و خانواده اش دو تابعیتی بوده و همسر و فرزندانش در کشور مقصد زندگی می کنند اما نامبرده همچنان با حضور در مراسم های مذهبی و انقلابی و … در تلاش مذبوحانه برای حضور بیشتر و بیشتر در عرصه های سیاسی و اجتماعی و مدیریتی دارد و البته تلاشهای اخیر نامبرده برای تصدی مسئولیت مهم در استان ناکام مانده و امید است نهادهای نظارتی و امنیتی نهایت دقت و حساسیت نسبت به تحرکات چنین افراد مزوّر و فرصت طلب داشته باشند. یقینا عرصه انتخابات مجلس و شورای شهر ، محل بسیار مناسبی برای جولان اینگونه افراد شترمرغ صفت می باشد که به زعم خود با صرف هزینه های گزاف بتوانند از سد اخذ صلاحیت و رای آوری و قالب کردن خود به مردم و صندوق های رای عبور کرده و براحتی بتوانند به اهداف شوم خود رسیده و خواسته های باطل خود را عملی سازند. اما زهی خیال باطل !
ساقی آذربایجان بر حسب وظیفه رسانه ای و انقلابی خود ، در صورت تکرار تحرکات ریاکارانه سیاسی و اجتماعی اینگونه افراد ، مطالب بیشتری از آنان را جهت تنویر افکار عمومی منتشر خواهد کرد.

About Author