نمایشگاه پاییزه محصولات فرهنگی و هنری البرز ۱۵ آبان برپا می‌شود

ناصر مقدم ضمن تاکید بر لزوم حمایت از کسب و کارهای ناشی از کرونا اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تعیین شعار امسال بر لزوم تقویت حمایت از تولید و تسهیل فضای کسب و کار توسط دستگاه‌های مسئول تاکید نمودند و فرمایش ایشان راهبرد کاری است.
وی ادامه داد: با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا، حمایت از تولیدات و کسب و کارهای فرهنگی، ضرورت و لزوم بیشتری دارد.
مقدم افزود: با توجه به گسترش و تقویت روند واکسیناسیون شهروندان، شاهد کاهش خسارت‌های جانی و مالی و نیز بهبود وضعیت کرونایی در سطح استان هستیم و گشایش‌های مختلفی نیز در عرصه‌های اجتماعی در کاهش محدویت‌های کرونایی ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: بدون شک در این شرایط لازم است با حفظ ضوابط و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، به سمت تسهیل شرایط شغلی و معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر برویم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا از ۱۵ تا ۳۰ آبان ماه شاهد برپایی نمایشگاه و فروشگاه پاییزه محصولات فرهنگی و هنری البرز در سایت نمایشگاهی مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خواهیم بود.
مقدم گفت: این نمایشگاه و فروشگاه، هیچگونه جنبه انتفاعی برای بخش دولتی یا خصوصی نخواهد داشت و کاملا حمایتی و به معنای واقعی کلمه غیر انتفاعی خواهد بود.
مقدم تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با جلب مشارکت و همکاری دستگاه های مستقر در استان و شهرستان کرج، شرایط مناسبی تأمین کنیم تا بتوانیم غرفه‌های نمایشگاه بصورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

About Author