هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در مورد ادامه جنایات علیه اسرا

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نسبت به احتمال وقوع جنگی دیگر با دشمن صهیونیستی در صورت ادامه تجاوزات و جنایات این رژیم علیه اسرای فلسطینی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی “وفا”، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اظهاراتی در واکنش به تصمیم ۲۵۰ تن از اسرای جهاد اسلامی به اعتصاب غذا در پی مجازات‌ها و اقدامات سرکوبگرانه سازمان زندان‌های صهیونیستی، اظهار داشت که جنبش متبوعش هرگز اجازه نخواهد داد که اسرا همچون قربانیانی در دست رژیم اشغالگر باشند و قاطعانه از آنان حمایت خواهد کرد.
النخاله تصریح کرد: ما به حمایت از اسرا به تمامی شیوه‌های ممکن ادامه می‌دهیم حتی اگر این مسئله به جنگی دیگر ختم شود و هیچ توافقنامه‌ای هم نمی‌تواند ما را از این حمایت‌ها بازدارد.
لازم به ذکر است که باشگاه اسیر فلسطین اخیرا اعلام کرد که ۲۵۰ تن از اسرای جهاد اسلامی در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
قدوره فارس، رئیس این مرکز حقوقی تصریح کرد که قرار است پس از گذشت ۷ روز، ۱۰۰ نفر از این اسرا دست به اعتصاب آب هم بزنند و به تدریج به تعداد آنها افزوده خواهد شد.
شمار اسرای جهاد اسلامی در زندان های رژیم صهیونیستی حدود ۴۰۰ نفر اعلام شده است.
طببق اعلام باشگاه اسیر فلسطین، خواسته این اسرا، توقف اقدامات سرکوبگرانه سازمان زندان‌ها به ویژه مجازات‌های اعمال شده پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع در سپتامبر گذشته است.

“سرایا القدس” شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پس از هشدارهای دبیرکل این جنبش به رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمد.

سرایا القدس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی دستورات زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی، مبارزان خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است.
در این بیانیه آمده که مجاهدان ما در حالت آماده‌باش کامل و تنها منتظر یک اشاره هستند.

 

About Author