پارتی‌بازی پدر برای پسر/ بازیکن تحمیلی در مس سونگون!

به گزارش ساقی آذربایجان، امیررضا نقی‌یان، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون که فرزند «حسین نقی‌یان» عضو هیات مدیره باشگاه ورزقانی است، گفته می‌شود با استفاده از رانت و اعمال نفوذ پدرش به عضویت این تیم درآمده است.

بر اساس سندی که به تحریریه آناج رسیده است، این بازیکن در فصل گذشته در لیست لیگ برتری مسی‌ها حضور داشت و جالب این است که حتی یک دقیقه هم برای نارنجی‌پوشان فوتسال آذربایجان بازی نکرد!

خبرنگار ورزشی ما در روزهای گذشته جریان عضویت امیررضا نقی‌یان را از باشگاه مس سونگون ورزقان پیگیری کرد و یکی از مسئولان باشگاه که نخواست نامش اعلام شود، حضور سفارشی و تحمیلی این بازیکن بومی را بصورت تلویحی تأیید کرد!

این درحالی است که پیش از این حرف و حدیث‌هایی درباره دخالت‌های غیرورزشی اعضای هیات مدیره در روند فعالیت باشگاه مس سونگون ورزقان و حضور یکی دیگر از بازیکنان بومی در این تیم به شکل مشابه وجود داشته است.

نکته دیگر اشتغال غیرقانونی «منصور حضرتیان» در هیات مدیره باشگاه مس سونگون است جایی که فعالیت همزمان وی در ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان و رئیس هیات مدیره این باشگاه طبق قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل تخلف محسوب می‌شود!

شایان ذکر است که مس سونگون ورزقان پرافتخارترین باشگاه فوتسال ایران بوده و در فصل گذشته رقابت‌های فوتسال باشگاهی کشور مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان و قهرمانی لیگ برتر امید را کسب کرد.

About Author