پایان راه مشترک فولاد با تراکتور

تیم تراکتور در یک بازی سخت خارج از خانه به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.
پایان راه مشترک فولاد با تراکتور/ فولاد برابر تراکتور خم می‌شود؟
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور امروز در اهواز مهمان تیم فولاد خوزستان است. ۲ تیمی که لیگ را بد آغاز کردند، مربیان خود را تغییر دادند و حالا خوب امتیاز می‌گیرند. اما راه مشترک این ۲ تیم در تقابل رو در رو تنها برای یک تیم ادامه روند صعود را به همراه خواهد داشت. سرخپوشان تبریزی در شروع لیگ با فیروز کریمی در چهار بازی تنها یک پیروزی کسب کرده و در ۳ بازی مغلوب شدند تا در نهایت سرمربی این تیم از سمت خود استعفا دهد.
سولدو سرمربی کروات تراکتور از هفته پنجم روی نیمکت این تیم نشسته و در اولین بازی در اصفهان موفق به کسب یک امتیاز از سپاهان مدعی شد.
تراکتوری‌ها هفته گذشته هم در تبریز موفق شدند یا یک گل از سد تیم پدیده عبور کرده و ۷ امتیازی شده و در رده دهم جدول قرار گیرند.
تیم فولاد خوزستان هم ۱۰ امتیاز کسب کرده و تیم هفتم جدول هستند و برای کسب ۳ امتیاز خانگی این بازی حساب باز کردند تا در جدول رده‌بندی صعود کنند.
فولاد خوزستان لیگ را بدتر از تراکتور آغاز و در همان ۲ هفته اول متحمل ۲ شکست سنگین برابر پرسپولیس در تبریز و در اراک برابر آلومینیوم این شهر شد و در این ۲ بازی ضمن شکست، ۶ گل هم دریافت کرده بود.
بعد از تغییرات صورت گرفته و بازگشت نکونام به نیمکت این تیم، روند امتیازگیری این تیم هم تغییر یافته و فولاد در دو بازی آخر خود تمام ۶ امتیاز را کسب و به نیمه اول جدول رسیده است.
بازی‌های تراکتور در این فصل لیگ برتر
گل‌گهر سیرجان ۴ – تراکتور ۱
تراکتور ۳ – نفت آبادان صفر
استقلال تهران ۱ – تراکتور صفر
تراکتور ۱ – پیکان ۲
سپاهان صفر – تراکتور صفر
تراکتور ۱ – پدیده مشهد صفر
بازی‌های فولاد خوزستان در این فصل لیگ برتر
فولاد خوزستان ۱ – پرسپولیس تهران ۳
آلومینیوم اراک ۳ – فولاد خوزستان صفر
فولاد خوزستان ۲ – مس رفسنجان۱
نفت مسجد سلیمان صفر – فولاد خوزستان صفر
فولاد خوزستان ۱ – هوادار صفر
ذوب آهن اصفهان صفر – فولاد خوزستان ۱

About Author