پیگیر رتبه‌بندی معلمان هستیم

سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به‌طور قطع معلمان دغدغه اجرای مناسب و دقیق رتبه بندی‌شان را دارند، گفت: با جدیت پیگیر رتبه‌بندی دقیق معلمان هستیم.

حجت الاسلام علی پوررادی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اولین روز بازگشایی مدارس در سال جدید در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: هدف از این بازدید عرض خداقوت و تبریک سال نو به معلمان و همکاران است؛ در عین حال که مدیران و معلمان پای کار هستند ما هم احساس وظیفه کردیم تا از چند مدرسه بازدید کرده و از نزدیک برای همکاران خداقوت بگوییم.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ مشکلی در روند آموزش وجود نداشته و معلمان و دانش آموزان با قوت پای درس و مدرسه حاضر هستند، افزود: معلمان به عنوان قشر فرهنگی مثل همیشه پای کاربوده و فعال هستند و امروز نیز در سنگر مدرسه با قوت حضور دارند.

وی در رابطه با رتبه بندی معلمان و دغدغه فرهنگیان اظهار کرد: معلمان دغدغه شان اجرای مناسب و دقیق رتبه بندی است و چون اول کار بوده و به طور طبیعی یکسری مشکلاتی در رتبه بندی به وجود آمد.

پوررادی با بیان اینکه همکاران ما در استان در این ارزیابی ها هیچ نقشی نداشتند، گفت: از ۱۹ فروردین کارشناسان ما اعتراضات همکاران را ارزیابی می کنند و معلمان می توانند با بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه اعتراض خود را نسبت به بازنگری و تجدید نظر در رتبه بندی شان اعلام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی همچنین با حضور در مدارس دخترانه قلم چی و ارمغان و پسرانه کمال با تبریک سال نو به دانش آموزان و معلمان خاطرنشان کرد: معلمی شغلی بسیار حساس و خطیر است چون که دست و پنجه نرم کردن با دانش آموزان و شکوفا کردن استعدادهای آینده سازان کشور کاری بس دشوار است .

پوررادی با بیان اینکه دانش آموزان امانتی در دست معلمان هستند، گفت: چون آینده جامعه در دستان این نسل جدید است به همین خاطر کار شما هم خداپسندانه و هم ظریف، دقیق و باارزش است و ما قدردان زحمات شما معلمان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: آینده متعلق به شماست؛ قدر این لحظه ها را بدانید و نهایت استفاده را از این موقعیت ببرید.

رتبه بندی معلمان از سال گذشته اجرایی شد اما در پایان سال به علت برخی ابهامات در احکام صادره مشکلاتی در پرداختی ها روی داد که با دستور رئیس جمهور در حال پیگیری است.

About Author