چهار نمایشگاه تخصصی در تبریز گشایش یافت

در این نمایشگاه های تخصصی، شرکت های داخلی از استان های مختلف تولیدات خود را در سالن های پروین اعتصامی، آذربایجان، ستارخان، امیرکبیر و شهریار در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی حرارتی، برودتی و سیستمهای تهویه تا ۲۱ خرداد و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه و گیاهان دارویی و هفدهمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای تا ۲۲ خرداد آماده بازدید علاقه مندان و متخصصان است.

به گزارش ایرنا، همزمان با افتتاح بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی از موتورهای گیرلس آسانسور با نام تخصصی موتور سنکرون با آهنربای ثابت رونمایی شد.

امسال ۶۰ نمایشگاه داخلی با حضور شرکت‌های تولیدی و صنعتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

بر اساس مجوز ستاد کرونا، برگزاری نمایشگاه ها طبق برنامه زمان بندی و بدون تعطیلی از دیروز ۱۸ خرداد آغاز شده و در برگزاری این نمایشگاه ها تمامی شیوه نامه های بهداشتی اجرا و فاصله اجتماعی بین بازدیدکنندگان و غرفه داران رعایت می شود.

با شیوع ویروس کرونا و به دنبال تعطیلی نمایشگاه های داخلی و خارجی، نمایشگاه بین المللی تبریز سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان متضرر شد و این ضرر بر توسعه این نمایشگاه نیز تاثیر منفی گذاشت.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۶ سالن نمایش مسقف، در مجموع به ‌متراژ ۵۰ هزار متر مربع و فضای باز نمایشی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع است.

About Author