کارگران مایه اقتدار نظام هستند!

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، به‌مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر در جمع کارگران پتروشیمی تبریز گفت: در عملیات وعده صادق، دشمنان به قدرت بی‌مثال دفاعی ایران و تجهیز به انواع سلاح‌‌های آفندی اعتراف کردند؛ اقتداری که دشمنان ضمن تنبیه، جرات عکس‌العمل نیز نداشتند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اقتدار امروز کشور مرهون جوانان دانشمند است که امنیت، افتخار و اقتدار را برای این مردم مقاوم به ارمغان آورده‌اند. ملتی که روزی با مشکل تامین سیم‌خاردار مواجه بود، امروز مجهز به قوی‌ترین سلاح‌ها است.

وی با تاکید بر این‌که امروز وجدان‌های خفته در سراسر جهان در قبال مسئله فلسطین بیدار شده‌اند، تصریح کرد: ماهیت بدون روتوش آمریکا را در شهرهای خودشان ببینید؛ این بیداری جهانی سرآغاز افول استکبار جهانی و اضمحلال و فروپاشی رژیم‌صهیونیستی است که به پیش‌بینی امام خمینی(ره) و با محوریت مستضعفان جهان تحقق خواهد یافت.

این فرمانده سپاه نام‌گذاری‌ها سالانه توسط مقام معظم رهبری را به‌مثابه فرمانی از جانب معظم له تعبیر کرد و ادامه داد: ریشه این فرآمین در توصیه‌های ائمه و نص صریح قرآن است؛ وقتی معظم‌له به خودکفایی کامل سفارش می‌کنند، همان سفارش قرآن مبنی‌بر این‌ مضمون که دشمنان می‌خواهند اراده خود را بر شما حاکم کنند و ما نیز باید با آمادگی دفاعی و اقتصادی این تلاش دشمن را ابتر بگذاریم.

وی گفت: وقتی مقام معظم رهبری ۱۶ سال مداوم با محوریت تولید نامگذاری می‌کنند، باید بدانیم ایشان فرمان عملیاتی سال را صادر میکنند و باید با مانع‌زدایی‌ها، نقطه ضعفی در معیشت و اقتصاد شاهد نباشیم.

سردار عباسقلی‌زاده کارگران را مایه اقتدار این نظام ولایی و جهادگران عرصه اقتصاد مقاومت دانست و اظهارداشت: انقلاب مدیون غیور مردان استان آذربایجان‌شرقی و تبریز است؛ توجهات ویژه رهبری ضمن این‌که مایه افتخار و مباهات این خطه است، تکلیف سنگین وحدت و آزادی ایران و رفع تمامی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را بر دوش این استان خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که آذربایجان سر ایران است؛ از این سخن عمیق و سنگین چنین متبادر می‌شود که آذربایجان مغز متفکر ایران، یکی از ارکان اصلی مدیریتی کشور و چشم‌ بینا و بصیر این ملت آذربایجانی‌ها هستند؛ این مردمان، گوش شنوای فرامین مقام معظم رهبری، زبان گویای ولایت و جهاد تبیین و شامه تیز شنیدن و خنثی‌ کننده توطئه‌ها هستند. پرچم اتحاد و آزادی به دست مردم همیشه در صحنه آذربایجان است.

وی یادآور شد: امروز دشمنان اقتدار ما را از زبان خودشان اعتراف واذعان کرده و می‌گویند که ایران نقش غیر قابل انکاری در صحنه بین المللی و منطقه ای دارد و خداوند را به وجود نعمت ولایت مطلقه فقیه شاکر هستیم. ایران یک کشور قوی و اثرگذار است که مستکبران جهان بر این اقتدار اعتراف می‌کنند. امروز ما شاهد عقب‌نشینی و اعتراف و عدم عرض اندام دشمنان هستیم‌. با رهنمودهای امامین انقلاب و پشتیبانی مردم علی‌رغم تمامی مشکلات این مهم به دست آمده است؛ چنانکه درطول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی، هوشیاری و بیداری مردم ایران زبانزد بوده است.

وی گفت: ما در این دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که روی پای خود بایستیم؛ ما یک ساعت بدون فشار و تهدید و بمباران فرهنگی نبوده‌ایم و علی‌رغم تحریم و تخریب‌ها، ملت ایران هوشیارانه و دلاورمردانه ایستادگی کرده و فتنه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی یادآور شد: اوایل انقلاب شرق و غرب علیه ما صف‌آرایی کردند، در حالی که بیشتر از یک و نیم سال از انقلاب نگذشته بود؛ مردم ایران با تبعیت از فرامین امام، این برهه تاریخی را با سرافرازی طی کردند.

عباسقلی‌زاده با تاکید بر این‌که غزه ماهیت وحشی‌گری صهیونیست ها را به نمایش گذاشت، گفت: هر کس به دشمن اعتماد کرد مظلوم و ذلیل شد و هر کس به ایران اسلامی اعتماد کرد عزیز شد و عزتش حفظ شد. همان دشمنان که ظرف چند روز ایران را تصرف می‌کردند به تاریخ پیوستند؛ این تاریخ در قضایای حمله داعش و مقاومت مردم یمن نیز صادق بود، دشمنانی که در مخیله‌شان تصرف چند روزه را محاسبه کرده بودند بعد از سال‌ها تهاجم ناکام مفتضح شدند.

انتهای خبر /

About Author