۱۵۰۰ راننده غیرمجاز در سرویس مدارس تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از شناسایی فعالیت یک‌هزار و ۵۰۰ راننده به صورت غیرمجاز در سرویس مدارس خبر داد.

عبدالرحیم قاصدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از تأیید صلاحیت‌های فردی و خودرویی رانندگان بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو توسط مراجع ذی‌صلاح، برچسب و مجوز فعالیت آنها جهت ارائه سرویس ایاب و ذهاب برای دانش‌آموزان صادر شد.

وی افزود: مدارک حدود ۱۵۰۰ نفر راننده دیگر نیز که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند توسط گشت‌های خودروئی و بازرسان سازمان دریافت و جهت طی مراحل قانونی به مسؤولان مربوطه تحویل داده شده است.

قاصدی گفت: از ابتدای مهرماه سال‌جاری، گشت‌های تلفیقی با حضور بازرسان سازمان تاکسیرانی و نمایندگانی از آموزش و پروش و پلیس راهور نحوه ارائه سرویس ایاب و ذهاب برای دانش‌آموزان مدارس نواحی پنج‌گانه آموزش و پرورش را رصد می‌کنند و این امر تا بررسی سرویس‌های تمامی مدارس ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به همکاری تعداد ۳۷ شرکت حمل ونقل درون شهری در ارائه سرویس مدارس خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند)  ثبت نام کرده و پس از طی مراحل لازم مجاز به عقد قرارداد با مدارس و معرفی خودرو برای بررسی صلاحیت و صدور برچسب و مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه گردیده‌اند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، نظارت بر نحوه فعالیت خودروهای سرویس مدارس از طریق گشت‌های تلفیقی تداوم خواهد داشت.

About Author