بانوان نقش خود را در روزهای سخت به خوبی ایفا می‌کنند

بهرام سرمست، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با جمعی از کارکنان زن استانداری با قدردانی از عملکرد بانوان شاغل، بر عزم جدی برای ارتقای سهم مدیریتی آنان در استانداری و شهرستان‌ها تاکید و اظهار کرد: معیار ارتقای شغلی بانوان یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران خواهد بود.وی با اشاره به سابقه اعتماد به همکاران خانم و عملکرد موفق آنان، از اراده برای افزایش نقش مدیریتی بانوان خبر داد. استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید برای استفاده از بانوان همکار بیشتر همت کنیم، اهداف کمی مشخصی را متذکر شد: بعد از انتصابم به سمت استاندار، هدف‌گذاری کردیم که ۱۰ نفر در ستاد استانداری و ۲۰ نفر در شهرستان‌ها، از بانوان در پست‌های مدیریتی و مشابه انتصاب شوند که این موضوع محقق شده است.
سرمست نقش بانوان در دوران جنگ ۱۲ روزه اشاره کرد و گفت: بانوان نقش خود را در روزهای سخت به خوبی ایفا می‌کنند. علاوه بر این که مسؤولیت خانواده را به عهده دارند، در محیط کار آماده هستند.استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با صدور دستور کاری مشخص به مدیران، خط مشی آینده را یادآور شد و بیان داشت: به ادارات ابلاغ کنید در جهت ارتقای شغلی بانوان فعالیت کنند و یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران، همین ارتقای شغلی بانوان خواهد بود.سرمست به مدیران سفارش کرد، از شایستگی‌های بانوان بیش‌از پیش استفاده کنند. این تأکید نشان‌دهنده تبدیل سیاست حمایت از مدیریت بانوان از یک توصیه به یک شاخص ارزیابی عملیاتی برای مدیران ارشد و میانی در دستگاه‌های تحت نظارت استانداری است.

About Author