ساقی آذربایجان/ سؤز بیزدن ، قولاق سیزدن
گفته می شود نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرده برای تکمیل این پروژه ۵۰۰۰ میلیارد ریال نیاز است تا هم بدهی پیمانکاران پرداخت و هم برای اجرای پروژه هزینه شود. میر تاج الدینی مدعی شده دولت گذشته برنامه ریزی و مدیریت مناسبی روی پروژه راه آهن تبریز- میانه نداشت و برای همین یک افتتاح نمایشی انجام داد.
بهرهبرداری از راهآهن تبریز- میانه حلقه مفقوده اتصال راهآهن سراسری به راهآهن شمال غرب است که باعث پیوستگی بیشتر شبکه ریلی کشور و رونق حمل و نقل ریلی و مسافری میشود.
پست های مرتبط
برخورد کافی و وافی فرماندار تبریز !
ایمنسازی جادههای مراغه از محل احکام جایگزین حبس
برخورد قانونی با پزشک تبریزی