رسوایی جنسی جدید ایلان ماسک

به گزارش ساقی آذربایجان، بر اساس گزارش «وال استریت ژورنال»، ایلان ماسک پاییز سال گذشته (٢٠٢١) با نیکول شاناهان، همسر سرگی برین، بنیانگذار گوگل در ارتباط بوده و احتمالا همین موضوع باعث شده تا برین اوایل سال جاری از نیکول شاناهان تقاضای طلاق کند و همچنین دوستی طولانی‌مدتش با ایلان ماسک را قطع کند.

ایلان ماسک و سرگی برین سال‌ها دوستان صمیمی بودند.

برین در ژانویه سال جاری میلادی تقاضای طلاق از شاناهان را تقدیم دادگاه کرد؛ درخواستی که علت آن «اختلاف‌های رفع‌نشدنی» عنوان شده بود برین و شاناهان در حال مذاکره برای رسیدن به توافق هستند و شاناهان به دنبال دریافت بیش از یک میلیادر دلار برای توافق شده است.

وال استریت ژورنال می‌گوید پس از انتشار این گزارش، با برین، ماسک و شاناهان ارتباط گرفته، اما هیچ کدام از آن‌ها اظهارنظری درباره این گزارش نکرده‌اند.

بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، ماسک با ۲۴۲ میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد جهان است. برین با دارایی خالص ۹۴.۶ میلیارد دلار هشتمین ثروتمندترین کشور است.

این اولین باری نیست که با یک گزارش درباره رسوایی جنسی ایلان ماسک روبه‌رو می‌شویم. چند وقت پیش هم در گزارشی ثروتمندترین فرد جهان متهم شده بود که به یک مهماندار در ازای برقراری ارتباط، پیشنهاد اهدای اسب داده است. همچنین گفته می‌شود که ماسک پدر دو قلو‌هایی است که از یک مدیر ارشد استارتاپ نورالینک متولد شده اند. همچنین یکی از شرکت‌ها ماسک به کارمندی ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کرد تا از ادعای آزار جنسی علیه ماسک دست بکشد.

About Author