شرکت در انتخابات نشانه اعتقاد به نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در یادواره ۱۲۰ شهید بخش مهربان، افزود: دشمنان طی سال‌های پس از انقلاب با انواع توطئه‌ها تلاش‌های زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن مردم سالاری دینی در کشور کردند، اما در سایه رهنمودهای فرماندهی کل قوا و هوشیاری نیروهای مسلح، اقتدار نظام جمهوری اسلامی به حدی است که امروز موشک‌های ما لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

وی به اهمیت انتخابات آینده اشاره کرد و با بیان اینکه شرکت در این عرصه مهم، نشانه اعتقاد به نظام اسلامی است، اظهار کرد: هر کسی که به نظام اسلامی اعتقاد دارد باید شرکت در انتخابات را وظیفه خود بداند.

حجت الاسلام آل هاشم مشارکت گسترده در انتخابات را اصل اساسی خواند و یادآور شد: دشمن از مدت‌ها قبل حساب کرده است که چه تعداد از مردم ایران در انتخابات شرکت خواهند کرد و با این کار می‌خواهند مشروعیت نظام اسلامی را ارزیابی کنند.

وی یادآور شد: انتخابات به خاطر اسلام و انقلاب و تقویت اهداف والای امام خمینی (ره) و منویات رهبری بسیار پراهمیت است و هر چند مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد، اما باید در انتخابات شرکت کنیم تا دشمنان شاد نشوند.

حجت الاسلام آل هاشم مشارکت پایین مردم را از اهداف اصلی دشمنان دانست و گفت: حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه دینی و ملی ماست و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم باید نسبت به سال‌های گذشته با شکوه تر باشد.

About Author