شرکت شهرک‌های آذربایجان‌شرقی بالاخره از بلاتکلیفی درآمد

بالاخره بعد از ۹ ماه بلاتکلیفی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سهراب فیض‌زاده سکاندار شرکت شهرکهاى صنعتی آذربایجان شرقى شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی  سهراب فیض زاده  ­را به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقى منصوب کرد.

 در حکم وزیر صمت آمده است ؛ نظر به شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی “منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط با شرکت و سایر سازمان‌های حاکمیتی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی و در راستای سیاست‌های اعلامی رئیس جمهور محترم و دولت مردمی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آن استان گام‌های موثری بردارید.

توفیق روز افزون جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر از خداوند منان مسئلت دارم.

فیض زاده پیش از این مدیر فنی و مسئول راه اندازی فروشگاههای زنجیره ای رفاه،مدیر امکان سنجی و امور شهرک ها و نواحی صنعتی استان، معاون فنی و نایب رئیس هییت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقى را در کارنامه اجرایی خود داشته است.

About Author