وزیر امور خارجه اعلام کرد: نامه رئیسجمهور آمریکا نوشته شده ولی هنوز به دست ما نرسیده است. مقرر شده است که فرستادهای از یکی از کشورهای عربی بهزودی آن را در تهران تحویل دهد.
وزیر امور خارجه گفت: نامه ترامپ به دست ما نرسیده است.
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه اعلام کرد: نامه رئیسجمهور آمریکا نوشته شده ولی هنوز به دست ما نرسیده است. مقرر شده است که فرستادهای از یکی از کشورهای عربی بهزودی آن را در تهران تحویل دهد.
پست های مرتبط
مذاکرات فنی ایران و آمریکا از امروز در سوئیس به ریاست کاظم غریب آبادی
ترامپ: ایرانی ها با پول های کسدود شده ذرت، سویا و همه چیزهایی که آنها نیاز دارند از کشاورزان ما خریداری خواهند کرد
پزشکیان: تمام مفاد تفاهمنامه به نفع ماست / نتانیاهو اولین ناراضی مذاکرات است / رهبری اختیار ادامه مذاکرات را به دولت دادهاند