مجوز‌ تخریب متروپل صادر شد

به گزارش ساقی آذربایجان، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از متروپل در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل، اظهار کرد: لازم است از تلاش‌های ارزنده مسوولا کشوری و استان خوزستان در امداد و نجات و آواربرداری صورت گرفته تشکر کنم.

وی افزود: حادثه متروپل حادثه تلخی بود که براساس گزارش‌ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رییس‌جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.

مرتضوی متذکر شد: فرماندهی عملیات آواربرداری و مدیریت کار با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: مجوز‌های لازم برای تخریب پیش‌بینی شده و قطعا کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آواربرداری، عزیزان برای تخریب بقیه سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست، همه دستگاه‌ها پای کار هستند.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به سفر نوروز ۱۴۰۱ رییس‌جمهور به استان خوزستان یادآور شد: حسب دستور رییس‌جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهر‌های آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدم تا با برنامه‌ریزی مدون، مشکلات شهرستان‌های استان احصا و اعتبارات لازم پیش‌بینی شود تا قدری از مشکلات مردم شریف مرتفع شود.

About Author