ورود دادستان به موضوع قفل شدن شهر و کلافگی مردم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به مشکلات شهروندان در مواجهه با قفل شدن شهر بعد از بارش برف ورود کرده و تاکید کرد: باید تدبیری شود تا این مشکل تکرار نشود.

بابک محبوب علیلو  با تاکید بر صیانت از حقوق عامه و مقابله با هرگونه ترک فعل احتمالی نسبت به حقوق مردم اظهار داشت:  به دنبال بارش برف و بروز مشکلات جدی در تردد شهروندان، بلافاصله از مسیرهای مختلف درون شهری بازدید کرده و تذکرات لازم به مدیران مربوطه داده شد.

انتظار می رفت مدیریت شهری آمادگی لازم را داشت

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید پیش بینی های لازم برای برف روبی از معابر را انجام می داد، افزود: انتظار می رفت مدیران مربوطه آمادگی لازم را نسبت به راهبندان اتخاذ کرده و در رفع مشکلات تردد سرعت عمل داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: بررسی دقیق این موضوع در دستور کار قرار گرفته تا مشخص شود علل و عوامل تاثیرگذار در قفل شدن شهر چه بود و چه عواملی باعث اذیت و کلافگی شهروندان شده است.

تدبیر گردد تا مشکلات راهبندان تکرار نشود

وی با انتقاد از اهمال کاری یا عدم آمادگی مسئولین مرتبط، تاکید کرد: در صورت وجود قصور و یا احیانا ترک فعل از سوی مسئولین، آنها باید پاسخگو باشند و تدبیری اتخاذ شود تا این قبیل مسایل تکرار نشود.

محبوب علیلو خاطر نشان کرد: محورهای مواصلاتی برون شهری نیز با مسئولین راهداری و هلال احمر بررسی شد و موارد لازم یادآوری گردید.

About Author