آقای استاندار، لطفا از خودتان شروع کنید !

ساقی آذربایجان/ به قلم : مدیرمسئول

استاندارآذربایجان شرقی که از بدو فعالیتش در استان دچار حواشی متعدد بوده و همچنان نیز ادامه دارد ، پس از پایان سفراخیر رییس جمهور محترم به استان طی گفتگوی تلویزیونی با تشکر از رسانه ها و روزنامه های استان ، از آنان خواست تا مصوبات سفر اول و دوم رییس جمهور محترم را پیگیری نمایند تا این مصوبات به نتیجه برسند . ایشان همچنین ضمن تذکر به مسئولان استان ، آنان را موظف به پاسخگویی به رسانه ها نمود و اعلام کرد با هر مسئولی که به مطالب رسانه ها پاسخ ندهد برخورد خواهد شد !
این سخنان به ظاهر مردم سالارانه در حالی از سوی ایشان مطرح می گردد که طی ۲۰ ماه اخیر از استانداری ایشان ، لااقل درمورد روزنامه ساقی آذربایجان ، هیچگاه به مطالب و مشکلات و انتقادات و پیشنهادات چاپ شده در این نشریه پاسخی از سوی ایشان یا روابط عمومی استانداری داده نشده است و تاکنون حتی یک جوابیه از سوی استانداری در ارتباط با مطالب و گزارش های منتشره در روزنامه ارسال نشده است و در حقیقت استانداری آذربایجان شرقی هیچ توجهی به این مطالب نداشته که هیچ بلکه با مهری های خاص ! ( که در فرصت مقتضی به شرح آنها خواهیم پرداخت ) مواجه گشته ایم!
در حقیقت تجربه این ۲۰ ماه اخیر نشان می دهد سیاست آقای استاندار مبتنی بر کار و تلاش شبانه روزی اما تک بعدی شخص ایشان ، بی توجه به مطالبات افکار عمومی و رسانه هایی است که چندان به زبان چرب و شیرین آراسته نیستند و عمدتا مشکلات مردم را منعکس می کنند و بر عکس، برخی نورچشمی های رسانه ای که از کاه ، کوه می سازند و چرب زبانی و چاپلوسی و شیرین زبانی بزرگان را می کنند بیشتر مقرب کاخ استانداری هستند.
اینکه از بدو استانداری آقای خرم تاکنون حتی یک مورد جوابیه برای تنویر افکار عمومی در ارتباط با تعداد زیادی گزارش و نقد و بررسی و مصاحبه و مطالب تولیدی روزنامه ساقی آذربایجان از سوی استانداری آذربایجان شرقی ارسال نشده است دلیل محکم بر این ادعاست که اگر قرار باشد با مسئولان و مدیرانی که در قبال افکار عمومی و رسانه ها پاسخگو نیستند برخورد شود احتمالاابتدا باید از استانداری آذربایجان شرقی شروع شود با وجود همه تلاش هایی که شخص آقای استاندار می کشند و شبانه روز در خدمت استان هستند . حال از سوی چه کسی و با چه کسی باید این برخورد صورت گیرد الله اعلم !

 

About Author