اجرای پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان بروجن

مدیر امور برق شهرستان بروجن از اجرای پنج پروژه برق‌رسانی در این شهرستان طی سه‌ماهه دوم سال خبر داد و گفت: احداث شبکه فشار ضعیف و نصب پایه‌های ۹ متری برای برق‌رسانی به متقاضیان شهری و روستایی، تهیه دستور کار احداث ترانسفورماتور محله سادات گندمان از جمله پروژه‌های اجراشده در این شهرستان بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، حسین ریاحی مدیر امور برق شهرستان بروجن، اظهار کرد: پنج پروژه برق‌رسانی طی سه ماهه دوم سال با اعتباری بالغ بر ۹۳۸۰ میلیون ریال در این شهرستان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: احداث شبکه فشار ضعیف و نصب پایه‌های ۹ متری برای برق‌رسانی به متقاضیان شهری و روستایی، تهیه دستور کار احداث ترانسفورماتور محله سادات گندمان، توزیع ۵۰ دستگاه پکیج برق خورشیدی در بین عشایر شهرستان، اجرای پروژه تبدیل سیم به کابل در روستاهای گردبیشه، سیبک، خانی‌آباد و سیف‌آباد و احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت از پست ۶۳ کنرک تا قطب صنعتی گندمان برای توسعه فیدر ازجمله این پروژه‌ها است.

ریاحی اصلاح شبکه‌های فشار متوسط توسط نیروهای خط گرم را از دیگر پروژه های اجرایی این شهرستان دانست و گفت: طی سه ماهه گذشته اصلاح ۶۰۰ متر جمپر، نصب ۱۵۰ عدد کاور کراس آرم، تعویض  ۳۰۰ عدد مقره توسط گروه خط گرم برای کاهش خاموشی‌ها و رفع افت ولتاژ شبکه فیدر ۳ بروجن به مبلغ ۱۹ میلیون تومان را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در این شهرستان بوده است.

مدیر امور برق شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه ها، کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ، رفاه و تامین روشنایی خانوارهای عشایری،  توسعه فیدر و افزایش قابلیت مانور و … بوده است.

About Author