اجرای ۱۰۶۷ واحد مسکونی در استان زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر این نهاد ۱۰۶۷ واحد مسکونی در دست اجرا و ۶۶۵ واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.
به گزارش ساقی آذربایجان رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد با وجود نیروهای تخصصی و فنی در اجرای پروژه‌های عمرانی در استان و تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد موفق عمل کرده است، اظهار کرد: بنیاد مسکن بر رعایت اصول فنی و مهندسی و نظارت کمی و کیفی در اجرای پروژه‌های مسکن توجه ویژه‌ای دارد.
وی با تاکید بر اینکه بهبود مسکن شهری، رونق زندگی، تولید و اشتغال را به دنبال دارد، افزود: کیفیت مسکن به لحاظ فراهم آوردن شرایط آرامش و آسایش انسان در رشد روانی، خلاقیت و شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی نیز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.
این مسئول ادامه داد: توجه به کیفیت در کنار کمیت و مهم‌تر از همه هماهنگی بین‌دستگاهی برای اجرای دقیق و بموقع پروژه‌ و طرح‌های مسکن امری مهم است، به طوری‌که استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد نقش بی‌بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب‌آوری ساختمان‌ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: شناسایی و تملک زمین‌های مناسب برای ساختمان‌های شهری، انجام مطالعات اقتصادی و فنی اولیه، نظارت بر عملیات اجرایی پروژه‌های در دست احداث و ارتقای کیفیت ساخت و طراحی مجتمع‌های بزرگ و کوچک مسکونی، تجاری و خدماتی از جمله مواردی است از سوی بنیاد مسکن استان پیگیری و اجرا می‌شود.
خواجه‌ای از واگذاری ۹۷۳ واحد مسکونی از ابتدا تاکنون در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر این نهاد ۱۰۶۷ واحد مسکونی در دست اجرا (مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن) و ۶۶۵ واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.
این مسئول با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اجرای این نهاد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۱۸ واحدی نگین خرم‌دره، ۱۲ واحدی گلسار ابهر، ۵۲ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین‌قلعه، ۹۶ واحدی هیدج، ۹۶ واحدی آب‌بر، ۷۲ واحدی خرم‌دره و ۸۰ واحدی هیدج، از جمله برخی پروژه‌های در دست اقدام این نهاد است..

About Author