ادارات آذربایجان غربی از ظرفیت علمی دانشگاه ها استفاده کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت علمی دانشگاه ها برای حل مشکلات موجود در حوزه های مختلف استان استفاده کنند.
به گزارش ساقی آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در دیدار با تشکل‌های مختلف دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، دانشگاه‌ها را محور حل مسائل و مشکلات موجود در جامعه دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای حل مسائل و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطالبه منصفانه و منطقی از دولت و سایر دستگاه‌ها را یک وظیفه مهم دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب آرمان گرایی و آرمان خواهی، خلوص نیت و ظلم ستیزی از ویژگی‌های مهم جنبش دانشجویی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: به روز بودن و مردمی بودن دیگر ویژگی است که باید دانشجویان در خود حفظ کنند چرا که بی تفاوت بودن نسبت به مسائل جامعه آفت دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه همچنین بر توجه به موضوع خود سازی در دانشگاه‌ها و تقویت معنویت در بین دانشجویان تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از مهمترین وظایف دانشجویان، خودسازی و تقویت معنویت است که باید در این خصوص، اهتمام ویژه ای از سوی این قشر صورت گیرد.
حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به این که دانشگاه‌ها از اول انقلاب مبدا تحول در جامعه بودند و مطالبه گری و عدالت خواهی یکی از ویژگی‌های بارز دانشجویان است گفت: محور اصلی مطالبه گری در دانشگاه‌ها رهنمودهای بنیانگذار کبیر و رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

About Author