اردبیل در عمران شهری عقب مانده است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر اردبیل به عنوان مرکز استان در عمران شهری از بسیاری از مراکز استان‌های کشور عقب مانده است.
به گزارش ساقی آذربایجان علی نیکزاد با حضور در کارگاه اصلی پل قدس در اردبیل اظهار کرد: از تمام مجریان، طراحان، کارگران، پیمانکاران و دست‌اندرکاران احداث این پل قدردانی می‌کنیم و بر این باوریم با همت، تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی می‌توان به سرعت و در زمان مقرر کارها را به پیش برد. وی با اظهار تأسف از طولانی شدن زمان احداث پل قدس و نارضایتی‌های عمومی در این زمینه تصریح کرد: تعجب می‌کنیم که چگونه احداث یک پل ساده شهری شش سال طول می‌کشد در حالی که زمان مورد نیاز برای احداث این پل شش ماه تا یک سال است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر اردبیل به رغم آن که قدمت تاریخی و ظرفیت‌های عظیم معنوی و ارزشی دارد، متأسفانه در توسعه عمران شهری عقب مانده و برای ما اسباب سرافکندگی است که برخی از مسئولان و مدیران در سفر به اردبیل از توسعه‌نیافتگی آن سخن به میان بیاورند.
نیکزاد افزود: انتظار می‌رود در دوره جدید مدیریتی استان با تلاش شبانه‌روزی استاندار و شهردار سختکوش پروژه‌های عمران شهری به ویژه در حوزه توسعه ناوگان عمومی، مبلمان شهری، رفت و روب و بهبود سیما و منظر شهر اقدامات به نفع تغییر و تحول اساسی حرکت کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا پادگان اردبیل را به پارک عمومی تبدیل کنیم که قطعا با مساعدت دولت سیزدهم این امر میسر خواهد شد و در کنار آن پارک شریعت نیز به تنفس‌گاه شهری تبدیل خواهد شد.
نیکزاد اضافه کرد: باید در فصل عمران شهری نگاهی متفاوت در جذب سرمایه‌گذاران و منابع ملی و دولتی داشته باشیم و در کنار آن سعی کنیم تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران و نواقصات را اصلاح کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس بیان کرد: به هیچ وجه مدت زمان چهار سال برای احداث یک پل در شهر اردبیل منطقی به نظر نمی‌رسد و ما در کنار قدردانی از زحمت‌کشان و تلاشگران فعلی و گذشته اجرای این پل، امیدواریم در طراحی و اجرای پل‌ها و پروژه‌های عمران شهری جدید به سرعت عملیات اجرایی و تکمیل این طرح‌ها را شاهد باشیم.

About Author