از سرمایه‌گذار در اردبیل حمایت می‌کنیم

امام جمعه اردبیل گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان حمایت می‌کنیم.
به گزارش ساقی آذربایجان ، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در بازدید از روند اجرایی مجموعه یکی از کارخانه‌های استان گفت: از مجموعه‌هایی که زمینه ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان را می‌توانند ایجاد کنند، حمایت‌های همه‌ جانبه‌ای خواهیم داشت و در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.
او بیان کرد: از مسئولان نیز انتظار داریم تا در راستای توسعه کارآفرینی و حمایت از مجموعه‌های اشتغال‌آفرین اقدام کنند تا بتوانیم بر این اساس زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کرده و به جای انباشت مال در بانک‌های به فکر ادای دین و عزت جامعه خود باشیم که این موضوع برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.
امام جمعه اردبیل افزود: انتظار داریم مسئولان به جای ایجاد مانع‌ برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای رفع موانع آن‌ها تلاش کنند که این موضوع در توسعه زمینه تولید و اشتغال امری لازم و ضروری است و نیاز است تا تمام ظرفیت‌ها و امکانات را در این راستا به‌کار کرفته و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.
عاملی گفت: مشارکت و همکاری‌های لازم برای ایجاد رغبت بیشتر در بین سرمایه‌گذاران بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و به همین منظور در تلاش هستیم به این شکل به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

About Author