بانک ملی از واحدهای بزرگ صنعتی آذربایجان‌شرقی حمایت می‌کند

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی پس از بازدید از چند واحد صنعتی بزرگ آذربایجان‌شرقی برای توسعه همکاری‌ها و تامین منابع مالی این واحدها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ساقی آذربایجان، حسن مونسان اظهار کرد: یکی از رویکردهای بانک ملی در مدیریت جدید توجه به ظرفیت استانها است و در این میان آذربایجان شرقی موقعیت خاصی دارد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های مهم آذربایجان شرقی مرزی بودن این استان و واقع شدن صنایع در منطقه آزاد ارس است که از این موضوع برای توسعه مبادلات با صنایع کشورهای خارجی استفاده می شود و در این برنامه هم مذاکرات خوبی داشتیم.
مدیر امور منطقه یک کشور نیز در این بازدید با بیان اینکه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، فعالیت هایمان را افزایش داده ایم، گفت: یکی از رویکردهای بانک ملی به عنوان بانک حاکمیتی ارتقای خدمات نوین بانکی به معنای واقعی است.
محمد نجف زاده اظهار کرد: در این بازدیدها از ظرفیت های استان اطلاع پیدا کردیم و زمینه را برای توسعه همکاری ها و تامین خواسته های واحدهای صنعتی آماده کردیم.
عادل غلامی رئیس اداره امور شعب آذربایجان شرقی نیز خواستار چابک سازی سیستم بانکی در استان شد و گفت: برنامه ویژه ای در این زمینه داریم.
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان همچنین از آماده سازی فضای کسب و کار در استان با تکیه بر توان بخش خصوصی خبر داد و افزود: با توسعه صنعت می توان به افزایش تولید و رفع فقر وبیکاری همت کرد.
تعدادی از اعضای هیات عامل بانک ملی در این سفر از واحدهای صنعتی از جمله تراکتور سازی ایران، شرکت شونیز، کارخانه ایدم، کارخانه پمپ ایران، پارا پلاستیک، گروه صنعتی نامی، لوله و نورد سپنتای مرند ، جلفا چوب صنعت ارس و کارخانه سیمکات بازدید کردند.

About Author