اعلام فراخوان آرت فیر ART Expo Contemporary International هنرهای تجسمی گرانادای اسپانیا

مسئول برگزاری رویداد آرت فیر ART Expo Contemporary International هنرهای تجسمی گرانادای اسپانیا، فراخوان این آرت فیر را اعلام کرد.
سید داوود جعفرپور هاشمی در گفت‌گو با ایسنا گفت: آرت فیر ART Expo Contemporary International گرانادای اسپانیا یک نمایشگاه بین المللی هنر می باشد که سکویی برای ارتقای هنری و ارتباط با بازار هنری اروپا به شمار می رود.نمایشگاه ۱ تا ۴ جولای ۲۰۲۲ مصادف با ۱۰ تا ۱۴ تیر ١۴۰۱ در گرانادای اسپانیا برگزار می شود و در این نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی،گرافیک، ویدئو آرت و هنر دیجیتال و بسیاری از اشکال دیگر با بیان هنری، با نتیجه دقیق توسط کمیته انتخاب، ارائه خواهد شد.
جعفرپورهاشمی مزایای این نمایشگاه بین المللی را قرار گرفتن در محیط هنری اروپایی، اهدای سرتیفیکیت از طرف مجموعه آرت اکسپو، فروش آثار ، آشنایی با گالری داران از سرتاسر دنیا و کشورهای اروپایی، امکان نمایش آثار هنرمندان ایرانی در کنار آثار آرتیست های شاخص جهان عنوان کرد. وی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با خانم منافی از طریق واتساپ ۰۰۹۰۵۳۱۸۷۰۳۱۱۰ ارتباط برقرار نمایند و یا به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام :@ Doartgaleri و وبسایت :Doartgaleri.org مراجعه نمایند.

About Author