افتتاح راه آهن میانه- بستان‌آباد- تبریز تا ۲ ماه آینده

به گزارش ساقی آذربایجان، زین العابدین خر‌ّم صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه تبریز در مراسم استقبال از رئیس جمهور اظهار داشت: مقرر است، آقای رئیسی تا دقایق دیگر وارد استان شود و در این سفر بازدید از پروژه‌های مهم استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دیدار با مردم، نخبگان، جلسه شورای اداری و دیدار با رسانه‌ها از جمله دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی است البته از دیروز وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌ها حاضر هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دیدار مردمی چهره به چهره به صورت میز خدمت در ۳۰  منطقه استان و به صورت ۱۷۰ خط برخط در سراسر استان برقرار هستند و در این میز خدمت‌ها به مشکلات مردم رسیدگی، مسائل آنها مطرح و با پل ارتباطی ثبت شده و در مدت کمی به آنها پاسخ داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک سفر استانی رئیس جمهور یک سفر بی‌نظیر و پر خیر و برکت است که رشد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مسائل فراموش شده  طی سه ماه کارشناسی شده و به تصویب هیات دولت رسیده و امروز توسط برنامه بودجه اعلام می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: پروژه راه‌آهن میانه به تبریز از جمله پروژه‌های مهم استان که چندین سال نیمه تمام مانده، تا دو ماه تا ۴۵ روز افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب ارس به تبریز نیز دیگر طرح مهم استان در حال انجام است و کارگاه و تونل‌های آن کار می‌شود و در این سفر گره‌های این پروژه باز خواهد شد.

خرّم گفت: هفت سد استان در دولت سیزدهم به صورت کامل افتتاح خواهد شد و در حوزه صنعت، راه و پروژه‌های فرهنگی از جمله تالار و مقبرة‌الشعرا منابعی پیش‌بینی شده که در سال‌جاری پایان خواهد یافت.

About Author