افزایش سرانه درآمد مردم محور سند توسعه استان اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: افزایش سرانه درآمد مردم در سایه تقویت جبهه تولید مؤلفه اصلی سند تحول استان اردبیل در سال جاری است.
به گزارش ساقی آذربایجان، داود شایقی در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان نمین در استانداری اردبیل اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل و در قالب رویکرد دولت سیزدهم تلاش بر این است تا در کنار افزایش توان تولید زمینه تحول اقتصادی در سطح استان با رویکردهای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین به وجود آید.
وی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری جلسات راهبری اقتصاد مقاومتی در سال گذشته با محوریت سه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری در سال جاری سعی داریم تا با همراهی فرمانداران ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و برنامه همه‌جانبه در مسیر توسعه این مناطق تدوین شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا باتوجه‌به سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار اردبیل در سه محور کشاورزی، صنعت و گردشگری استان اردبیل گام‌های بلند توسعه‌ای را برداشته و روزبه‌روز در مسیر اهداف تعریف شده قرار گیرد.
شایقی ادامه داد: در قالب جلساتی که با فرمانداران برگزار می‌شود تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت توسعه اشتغال و طرح‌های اقتصادی تحول‌آفرین است که سعی خواهیم کرد امسال با جذب منابع سفر رئیس‌جمهور، ردیف‌های ملی و استانی بتوانیم این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.
وی افزود: باتوجه‌به اینکه عمده منابع و اعتبارات کشور به‌صورت ملی توزیع می‌شود تلاش بر این است تا با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب این منابع و اعتبارات به شکل کوشا عمل کنیم.

About Author