افزایش فعالیت های نظارتی در دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بازیدهای میدانی و و آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات مردم، مبنای تصمیم گیری های مدیران دولت سیزدهم است.
به گزارش ساقی آذربایجان ، محمدصادق معتمدیان در دیدار با معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور افزود: شرایط کشور به گونه ای نیست که مدیران پشت میز و در اتاق های مدیریتی خود برای مردم و توسعه کشور تصمیم گیری کنند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت ها، پتانسیل ها و پیشرانهای توسعه ای استان در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: برنامه های ویژه ای برای بهره برداری و استفاده بهینه از این ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار و همچنین توسعه و آبادانی استان داریم.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر افزایش فعالیت های حوزه نظارتی در دستگاه های اجرایی، گفت: به دنبال شناسایی گلوگاه های فساد و سالم سازی فضای اداری و مالی در دستگاه های اجرایی هستیم.
استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه در زمینه نقش آفرینی دیوان محاسبات استان در انتظام بخشی مالی و کمک به حل چالش های اساسی استان و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی و نظارتی مواردی را مطرح کرد.
محمدعلی زهره ای، معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار به تشریح شعار “دیوان فناورانه مردم پایه” پرداخت و گفت: برگزاری جلسات مختلف در حوزه مالی و اداری در راستای انتقال تجربه و پیشگیری و همچنین ارائه آموزشهای لازم در حوزه مالی و اداری، از جمله رویکرد مهم دیوان محاسبات در چند سال اخیر بوده است.

About Author