البرز آماده استقبال از خیران مدرسه ساز کشور شد

عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزاعلام کرد: خیران مدرسه ساز، دانش آموزان، فرهنگیان و مسوولان این استان آماده استقبال از نیک اندیشان پروژه های آموزشی در عرصه تعلیم و تربیت شدند.
محمد رضا اسپرورین با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ کار خیر درجامعه به برکت وجود خیرین نیک اندیش افزایش یافته است، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز موجب برکت نظام تعلیم وتربیت هستند که مهمترین دغدغه شان، ساخت فضای امن آموزشی و تربیتی برای فرزندان ایران اسلامی است. مردم ایران همیشه سرافراز، قدردان زحمات و سخاوت خیران مدرسه ساز هستند که در میان تمام مشکلات دست از جهاد نکشیدند تا پرچم علم و دانش ایرانی همواره بر افراشته بماند و باعث افتخار است که امسال استان البرز میزبان کسانی است که نگاهی خدایی دارند و خدا نیز به این نگاه پاداشی ویژه می دهد.
وی بیان داشت: خیران نیک اندیش دراین سال ها موج همدلی و هم گام شدن برای ایجاد زیر ساخت های آموزشی برای دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند را گسترش دادند. حضور روسای جوامع خیرین مدرسه ساز کشور در استان البرز بار دیگر بارقه ای از امید را در دل فعالان و دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت در ایران اسلامی را رقم می زند.
وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز با دل دریایی خود دراستان البرز گردهم می آیند تا بار دیگر به افق آینده ایران بیاندیشند که این مهم با دستان دانش آموزان در کلاس های درس معلمان دلسوز ساخته می شود.
وی به قدرشناسی ملت ایران و از گام های ارزشمند خیران نیک اندیش در ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار کشور پرداخت و یادآورشد: خیران مدرسه ساز به کمک نهاد مهم تعلیم و تربیت در کشور آمده اند به گونه ای که از آنان بعنوان بازوی توانمند دولت در گسترش زیرساخت های آموزشی یاد می کنند.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اضافه کرد: خیران مدرسه ساز به میدان آمده و می آیند تا فرزندان ایران با آرامش در مدارس درس بخوانند که این رخ داد بهترین پاداش و لذت پس از پاداش خداوند مهربان است.
اسپرورین یادآورشد: با همت جامعه خیرین مدرسه ساز کارگروه ویژه کشوری برای ارتقا کمی و کیفی فضاهای آموزشی استان البرز تشکیل شده است تا انشالله اعتبار و اهتمام ویژه برای استان در نظر گرفته شود و بتوانیم سرانه آموزشی البرز را که به دلیل مهاجرت های بی رویه کاهش پیدا کرده را بهبود بخشیم.
وی تخصیص اعتبار در کارگروه تخصصی خیران مدرسه ساز کشور به البرز را ضروری دانست و افزود: این استان هشت هزار کلاس درس به علت مهاجرت پذیری و رشد جمعیت دانش آموزی در استان کم دارد.تا کنون حدود نیمی از مدارس استان البرز به همت خیرین نیک اندیش ساخته شده است اما به علت کمبود زیرساخت های آموزشی در البرز همچنان به نگاه خداپسندانه خیران درساخت کلاس درس جدید داریم.
برگزاری این گردهمایی برای استان البرز یک فرصت ویژه محسوب می شود زیرا درآن وضعیت فضاهای آموزشی به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

About Author