انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد

بعضی‌ها در مورد لزوم انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند، توجه نمی‌کنند اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج و ناامنی است. آن چیزی که جلوی بروز دیکتاتوری، اغتشاشات و ناامنی را در کشور می‌گیرد انتخابات است. انتخابات آن مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به وسیله آن حاکمیت ملی، مردم‌سالاری و جمهوریت را در کشور تامین کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبرانقلاب اسلامی؛ ایشان در دیدار مردم استان‌های کرمان و خوزستان در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان داشتند: دو کلمه جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است. بعضی‌ها در مورد لزوم انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند.

رهبر انقلاب اظهار داشتند: برخی مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند، این کار غلطی است. این اشتباه است و به ضرر کشور است. برخی برای اینکه مردم را انتخابات دلسرد کنند مشکلات کشور را جلوی چشم می‌آورند. اگر مشکلات وجود دارد راه حل مشکلات چیست؟ راه حل مشکلات انتخابات است. اتفاقا برای اینکه مشکلات بر طرف شود باید در انتخابات شرکت کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: امروز در دنیا هیچ کس بین رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس تفاوتی نمی‌گذارد. آمریکا بی‌شرمانه قطعنامه شورای امنیت را برای آتش‌بس وتو می‌کند. نقاب از چهره تمدن غربی افتاد. پیروزی بزرگ ملت فلسطین در این است که غرب و آمریکا و ادعا‌های دروغین حقوق بشری را بی‌آبرو کردند.

About Author