انتقاد فرماندار مراغه از کم کاری برخی دستگاه ها در مواقع بحران

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه‌های متولی در مواقع بحرانی اظهار کرد: متاسفانه شاهد تاخیر برخی دستگاه‌های خدمات رسان در مواقع بحرانی هستیم و از این رو امیدواریم دیگر شاهد اینگونه کم‌کاری ها نباشیم.
به گزارش ساقی آذربایجان، سیدعلی موسوی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مراغه با محوریت پیشگیری و کاهش حوادث و بحران های احتمالی زمستانی اظهار داشت: امسال با آمادگی و تجهیزات کامل به استقبال زمستان خواهیم رفت و ضمن بازنگری ستاد شهرستانی بحران، وظایف دستگاه های متولی کاملا مشخص و تعیین شده است.
وی مهمترین موضوع ستاد بحران شهرستان را برف روبی عنوان کرد و گفت: دپو نمک زمستانی از سوی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اداره راهداری و آمادگی کامل عوامل پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در این زمینه ضروری است.
وی حفظ جان مردم به خصوص هموطنانی که در جاده ها مانده اند را در اولویت برنامه ها دانست و گفت: محل اسکان جاده ای و داخل شهر باید مشخص شود و اسکان مسافران در راه مانده و آمادگی مساجد جهت اسکان اضطراری نیز در برنامه ستاد قرار گیرد.
فرماندار مراغه خواستار همراهی و استفاده از تمامی امکانات دولتی و بخش خصوصی در فصل زمستان شد و گفت: نیازمند همراهی بخش خصوصی با ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان هستیم.
موسوی خاطرنشان کرد: مردم پای اصلی مدیریت بحران هستند و باید موارد بحرانی را به اطلاع مردم رساند تا بتوانیم بدون هیچ گونه کمبودی در مواقع بحرانی خدمت رسانی کنیم.

About Author