انجام فرآیندهای قانونی انتقال اجرای پروژه مقبره الشعرا به شهرداری تبریز

ذاکر معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی نیز در گفتگو با خبرنگار روزنامه ساقی آذربایجان ضمن اشاره به انتقال پروژه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شهرداری تبریز گفت: متاسفانه اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای این پروژه در سال های گذشته به صورت قطره چکانی پرداخت شده بود و از این رو پروژه در طول این سال ها پیشرفت چندانی نداشته است.

به گزارش ساقی آذربایجان، در لایحه بودجه ۱۴۰۲ دستگاه بهره بردار ومجری این طرح عوض شدند و با این حساب ازاین پس بودجه این طرح به حساب شهرداری تبریز واریز خواهد شد!
خوشبختانه بعد از انجام فرآیندهای قانونی انتقال اجرای این پروژه به شهرداری تبریز عملیات عمرانی جانی دوباره گرفته و طبق قولی که شهرداری داده است گویا در اردیبهشت ماه صفه جنوبی به پایان خواهد رسید.
وی در رابطه با نحوه تخصیص اعتبار این پروژه نیز گفت: از ردیف اعتباری سفر استانی رئیس جمهور در سال گذشته حدود ۴۰ میلیارد تومان محقق شد که از این رقم ۹ میلیارد آن به صورت نقدی و ۳۱ میلیارد نیز از محل اوراق خزانه است. ذاکر در پایان اظهار امیدواری کرد تا عملیات محوطه سازی مجموعه نیز طبق توافق صورت گرفته تا پایان شهریور ماه صورت پذیرد.

About Author