انهدام باند سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو در استان‌های البرز و تهران

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، اعضای باند ۹ نفره سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو با اعتراف ۱۱۱ فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران دستگیر شدند.
سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت ایربگ خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان در گروه‌های دو و سه نفره با شیوه کلاف کردن درب خودروهای سواری اقدام به سرقت ایربگ و کامپیوتر خودرو کرده و بلافاصله متواری می شوند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دو۲ نفر از مالخران ایربگ های سرقت رفته در منطقه دهقان ویلا کرج شده و با هماهنگی مقام قضائی در دو عملیات جداگانه آنها را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی ایربگ و در کامپیوتر خودرو سرقتی از مخفیگاه مالخران، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی هفت نفر از سارقان را که اقدام به سرقت ایربگ و کامپیوتر خودرو در سطح استان های البرز و تهران می‌کردند را معرفی کردند.
سرهنگ نادربیگی ادامه داد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای دستگیری سارقان آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه همه سارقان در چندین نقطه از استان های البرز و تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی همه آنها در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۱۱ فقره سرقت ایربگ و کامپیوتر خودرو، گفت: با تلاش های صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی همه مالباختگان پرونده شناسایی شده اند.
سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پرونده پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امروز پلیس آگاهی به میزانی از توانمندی رسیده است که حرفه ای ترین سارقان و متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و به مراجع قضائی معرفی می کند.

About Author