دست درازی رمال به زن شوهردار / شوهر غیرتی قاتل شد

رسیدگی به این جنایت از  ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۰ به دنبال وقوع یک فقره قتل  در  فردیس کرج شروع شد.

خیلی زود بررسی موضوع  قتل این مرد ۴۲ ساله که کارگر یک کارواش بود در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شهرستان فردیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد نادر بیگی درتشریح این پرونده جنایی گفت: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در روز حادثه، قاتل به همراه همسرش به خانه مقتول مراجعه و به دلیل اختلافات شخصی با ضربات چاقو مرد جوان را به قتل رسانده و متواری می شوند. تحقیقات بیشتر نشان میداد که مقتول علاوه بر اینکه کارگر کارواش بود  دعانویسی هم میکرد و به رمالی در یکی از محله های فردیس کرج معروف بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به انجام برنامه ریزی قبلی برای قتل و خارج شدن قاتل از کشور در روز حادثه، گفت: علی رغم این موضوع پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، در نهایت مشخص شد که قاتل پس از حدود یک و نیم سال به کشور بازگشته و در شهر تهران ساکن شده که بلافاصله کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم ۲۲ساله اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار اولیه، متهم به انجام قتل این فرد به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

مقتول به زنم تعرض کرده بود

متهم در تشریح انگیزه اش برای این جنایت گفت: همسرم به همراه پسرم نزد این دعا نویس رفته بود تا برای پسرم که در خواب ترسیده بود دعایی بنویسد که بعد از بازگشت همسرم مدعی شد این مرد شیاد و کثیف به همسرم  دست درازی کرده و به او تعرض کرده است من که از شنیدن این موضوع به شدت عصبانی شده بودم و خون جلوی چشم ام را گرفته بود با همسرم به سراغش رفتیم و بعد و در یک فرصت با چاقویی که همراه همسرم بود آن را از او گرفتم و بعد او را کشتم و خیلی زود متواری شدم.

این متهم ۲۲ ساله که بعد از جنایت از کشور گریخته بود پس از بازگشت و تجدید فراش در خانه اش در یکی از محله های تهران شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: می توان با بکارگیری اندکی صعه صدر و کنترل خشم از وقوع بسیاری از جنایات این چنین پیشگیری کرد

About Author