ایجاد درگاه ملی واحد برای صدور مجوزهای کسب و کار در دستور کار

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: لزوم ایجاد درگاه ملی واحد برای صدور مجوزهای کسب و کار در دستور کار است تا مجوزها به صورت برخط و الکترونیکی صادر شود که وزارت امور اقتصاد و دارایی در این زمینه اهتمام بورزد.
صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در حوزه اقتصادی استان باید مورد توجه واقع شود لزوم ایجاد درگاه ملی واحد برای صدور مجوزهای کسب و کار است تا مجوزها به صورت برخط و الکترونیکی صادر شود که وزارت امور اقتصاد و دارایی در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشد.
وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در زمان مشخص نسبت به صدور مجوزهای کسب و کار اقدام کنند چرا که کوتاه‌سازی مسیر صدور مجوزهای کسب و کار برای ما بسیار حائز اهمیت است که به همین منظور راحت‌سازی اعطای مجوز و بحث‌های حاشیه‌ای جزو اهم مواردی است که نباید مورد توجه واقع شود و در این زمینه باید تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: جلوگیری از بحث‌های حاشیه‌ای و یکسان‌سازی سامانه صدور مجوزها سبب ایجاد فضای اعطای مجوزهای کسب و کار سالم می‌شود که تسریع در صدور مجوزها را به دنبال خواهد داشت و بی‌شک با همکاری دستگاه‌های مختلف می‌توانیم به تسهیل‌سازی صدور مجوزهای کسب و کار کمک کنیم.
بدری ادامه داد: در صورتی که این قانون اجرایی شود می‌توانیم تا ۴ ماه آینده دغدغه‌ها و مشکلات این حوزه را برطرف کنیم و بروکراسی‌های اداری و پیچیده را از سر راه برداریم که در این زمینه ارکان‌های مختلف سبب شده تا فرآیند صدور مجوزها سخت و زمان‌بر باشد و بتوانیم مشکلات را از سر راه برداریم.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: اهمیت به حوزه اقتصادی و توجه ویژه به آن به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و نباید در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

About Author