ایجاد ۴۰ واحد بومگردی در شهرستان خلخال

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۴۰ واحد بومگردی در شهرستان خلخال ایجاد شده است.
علی درویشی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: صدور ۱۲ موافقت اصولی، صدور چهار مورد پروانه بهره‌برداری موقت و ایجاد ۷ مورد زیرساخت از جمله اقداماتی بوده که در نیمه نخست امسال در شهرستان خلخال انجام شده است.
او با بیان اینکه صدور ۹ مورد موافقت اصولی در شهرستان در دست اقدام است، ادامه داد: انجام ۱۲ مورد مصاحبه در رسانه ملی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان و انجام ۱۲۵ مورد اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نیز در این مدت انجام شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال از راه‌اندازی ۴۰ واحد بوم‌گردی در شهرستان خبر داد و گفت: راه‌اندازی تعداد دو مورد مزرعه گردشگری نیز در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در دست اقدام است.
درویشی صدور سه مجوز ایجاد، تشکیل ۹ اتاق فکر، برگزاری سه جشنواره، ۹۵ مورد بازدید از روستا‌ها با نماینده شهرستان، بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری به تعداد ۳۸ مورد، ۱۸۵ مورد پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری و ۶۰ مورد شرکت در جلسات در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری را از دیگر اقدامات انجام شده در ۶ ماهه نخست امسال عنوان کرد.

About Author