Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-07-19 08:24:57Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

بازسازی ورزشگاه یادگار امام مطابق با به روزترین استانداردها

به گزارش ساقی آذربایجان، ناصر هوشیار مدیر مجموعه ورزشگاه یادگار امام تبریز در حاشیه بازدید خبرنگاران از ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: متاسفانه برخی افراد این ورزشگاه را با ورزشگاه های نوساخت ایران مقایسه می کنند در حالی که این مجموعه در سال ۶۵ ساخته شده است و نحوه ساخت آن مطابق با شیوه های آن دوران می باشد.
وی در ادامه افزود: این ورزشگاه پس از استادیوم آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه ایران احداث شده است و  در زمان خود یکی از بزرگترین پروژه های کشور بوده است.
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز همچنین در خصوص بازسازی این ورزشگاه گفت: پس از سال ها تغییرات جزئی این بار تصمیم گرفته شد بخش های مختلف این ورزشگاه به طور کامل تخریب و از نوع بازسازی شود و قرار است مطابق با ورزشگاه های روز آسیا این ورزشگاه نوسازی شود تا در مقابل تیم های ایرانی و آسیایی بطور آبرومندانه میزبانی کنیم.
هوشیار در پایان گفت: چمن این ورزشگاه در حال حاضر یکی از بهترین چمن های ایران است اما برای میزبانی از مسابقات تنها کیفیت چمن کافی نیست و بایستی رختکن ها و پروژکتور ها هم آماده مسابقات شود که با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی امیدواریم در حداقل زمان ممکن این ورزشگاه را برای میزبانی آماده کنیم.
در ادامه سید عطا شرفشاهی، معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی در گفتگو با نصر در خصوص عملیات عمرانی که در این مدت صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه با انتخاب آقای ستوده نژاد به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اقدامات چشم گیری در زمینه های عمرانی صورت گرفته و از جمله این پروژه ها بازسازی ورزشگاه یادگار امام بوده است.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه پیمانکار بازسازی این ورزشگاه فردی کاملا حرفه ای بوده و شبانه روزی همراه با مجموعه ای از افراد در این ورزشگاه زحمت می کشند تا این پروژه را با کیفیت به اتمام برسانند.
وی در خصوص سختی های تکمیل این پروژه خاطر نشان کرد: متاسفانه این ورزشگاه بدلیل عمر طولانی دچار برخی نواقصات جدی شده بود که می توانست باعث ایجاد فاجعه ای همچون فاجعه متروپل یا پلاسکو شود چراکه هرکدام از نورافکن های این ورزشگاه که ۳۵ تن وزن دارد، در وضعیت نامناسب قرار داشت و به سختی اقدام به تعمییر آنها کردیم.
شرفشاهی همچنین با اشاره به نوسازی این مجموعه مطابق با استانداردهای روز دنیا اظهار داشت: با توجه به بتن های سنگینی که در این مجموعه بکار رفته بود، برای بازسازی نیاز به تخریب کامل رختکن ها بود تا بتوانیم پروژه خود را به نحو احسن به اجرا درآوریم و مصالح و امکاناتی در این مجموعه به کار رفته است، از بهترین کارخانجات ایران تهیه شده است.
معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی در پایان گفت: به هیچ عنوان کیفیت را فدای زمان نخواهیم کرد و باید پروژه به بهترین شکل ممکن پیش برود. سیستم هایی که در این مجموعه به کار گرفته شده است، از بهترین و بروز ترین امکانات روز دنیا می باشد و از اصحاب رسانه درخواست داریم هر هفته برای بررسی پیشرفت پروژه به ورزشگاه بیایند و زحمات و پیشرفت این مجموعه را انعکاس دهند.
شایان ذکر است که اصلاح شبکه برق و ژنراتورهای مجموعه، تعمیر سکوهای بتنی فرسوده، اصلاح گیت‌های ورودی و بلیط‌فروشی، نوسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض تارتان پیست دوومیدانی، مرمت چمن‌های حاشیه‌ی زمین چمن، تعمیر و بازسازی اسکوربورد از جمله اقدامات مرمت و بازسازی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز است.

About Author