بازنگري دربرنامه هاي شبکه استاني سهند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از بازنگری این شبکه استانی در شکل و محتوای برنامه ها خبر داد.

اکبر رضایی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان گفت: از هر گونه ایده و نکته نظر اصحاب رسانه و فرهنگ استان در ارتقای کیفی برنامه های شبکه استانی سهند استقبال می کنیم.
وی با بیان اینکه در جهاد تبیین بیشترین مسئولیت بر دوش رسانه ملی است ادامه داد: رسانه ملی تمام تلاش خود را می کند تا در جنگ روایتها، با روایت اول، فرصت عرض اندام را به رسانه های بیگانه ندهد.
وی با اشاره به تعدد و قدمت رسانه های مکتوب استان، خاطرنشان کرد: این ظرفیت، فرصت بزرگی برای پیشرفت استان محسوب می شود و باید فعالیت های خود را در شان استان شکل دهیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با تاکید بر شناخت ابزارهای رسانه ای در عصر حاضر گفت: اگر با ساختار تک تک رسانه های حاضر آشنا نباشیم، فعالیت رسانه ای مختل خواهد شد و این موضوع اثرگذاری کارهای رسانه ای را زیر سوال می-برد.
اولویت قراردادن معیشت مردم در برنامه سازی¬ها، تقویت وجهه مردمی صدا و سیما، فراخوان برای حضور چهره های مردمی، بازنگری در جایگاه فرامنطقه ای صدا و سیما، توجه به ظرفیتها و اخبار شهرستان ها، توجه ویژه به رویدادهای فرهنگی استان، حضور پررنگ در شبکه های سراسری و استفاده از کارشناسان جوان و منتقد در گفتگوهای ویژه از جمله پیشنهاداتی بود در این نشست از سوی اصحاب رسانه مطرح شد.

About Author