بانک کشاورزی یک‌هزار میلیارد ریال وام اشتغال به زنجانی‌ها پرداخت کرد

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال یک‌هزارو ۵۵۱ متقاضی در استان از سوی این بانک پرداخت شد.
به گزارش ساقی آذربایجان جواد صمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون توانستیم با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال یک‌هزار و ۶۱۶ نفر در این استان فراهم شده است.
وی یادآوری کرد: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی و خرید ادوات کشاورزی برای ۵۲۸ متقاضی بیش از ۶۹۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: با پرداخت این میزان وام در این بخش برای یک‌هزارو ۳۹۵ نفر شغل در بخش کشاورزی فراهم شده است.
صمدی اظهار داشت: در بخش اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید نیز برای ۱۲۸ نفر اشتغالزایی انجام داده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده تسهیلات بانکی برای متقاضیان پرداخت می‌کند.
صمدی تصریح کرد: علاوه بر این، تسهیلاتی نیز برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت‌های فسیلی پرداخت می‌شود و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.

About Author