برگزاری رویداد فرهنگی «رفیقانه» در آذربایجان شرقی

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی در گفتگویی گفت: طرح رفیقانه، طرحی در راستای حمایت از شکوفایی دختران ایرانی، کشف گروه های دوستی و تقویت رفاقت های سالم و توانمندسازی دختران انقلابی در جهت تاثیرگذاری بر همسالان خود و همچنین ایجاد زمینه رشد و تعالی افراد می باشد.
به گزارش نصر، این طرح یکی از برنامه های معاونت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که منطبق بر الگوی سوم و در گام دوم انقلاب در یک حرکت منسجم برگزار می شود و شاهد اقدامات خلاقانه در این طرح هستیم.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود:پژوهش و تولید محتوا، گفتمان سازی، آموزش و توانمندسازی، رسانه و شفافیت بخشی و شبکه سازی نیروی انسانی از جمله محورهای طرح رفیقانه در آذربایجان شرقی است.
وی یادآور شد :این طرح در دو نوبت طی سال جاری اجرا شد که در نیمه نخست سال با عنوان عصر سخن برگزار شد و در نیمه دوم سال نیز با عنوان طرح طوبی درحال برگزاری است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی گفت:تاکنون بیش از ۵۰ گروه دوستی در قالب این طرح در استان تشکیل شده است و امکان ثبت نام با مراجعه به صفحه این پویش در شبکه های اجتماعی و همچنین تماس با اداره کل تبلیغات اسلامی و یا مراجعه حضوری مقدور است.

About Author