بسته حرکت اقتصادی زنجان تبدیل به یک کتابچه می‌شود

استاندار زنجان گفت: بسته حرکت اقتصادی استان زنجان تبدیل به یک کتابچه می‌شود و بر این اساس وظایف و اقدامات هر یک از بخش ها برای تحقق بودجه و اعتبار مشخص خواهد شد.
به گزارش ساقی آذربایجان، محسن افشارچی در هشتیمن جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه انرژی بیشتری برای پیگیری صندوق توسعه ملی باید صرف شود، گفت: تعریف بسته حرکت اقتصادی استان طی سه ماه آینده تا پایان سال جاری انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه مسئولیت تهیه این بسته با خود بنده بوده و حوزه معاونت اقتصادی است، اظهار کرد: اقدامات مختلفی بر اساس بسته حرکت اقتصادی برای استان باید انجام شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه چانه‌زنی و رایزنی‌های لازم در مرکز برای تغییر در فصل‌های مختلف بودجه ابلاغی استان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مجمع نمایندگان استان، یکی از این اقدامات است، گفت: بسته حرکت اقتصادی استان در قالب یک کتابچه تدوین می‌شود.
افشارچی تاکید کرد: در این بسته باید در فصل‌هایی که افزایش بودجه برای استان زنجان در سال آینده در نظر گرفته شده بیشتر تمرکز شود.
وی با بیان اینکه بسته حرکت اقتصادی استان زنجان تبدیل به یک کتابچه می‌شود، افزود: مشخص می‌کند که در کدام بخش‌ها چه اقداماتی برای تحقق بودجه و اعتبار مورد نظر برای استان باید انجام شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه انرژی خاصی برای حوزه مسکن باید گذاشته شود، ابراز کرد: یکی از بخش‌های رشد اقتصادی استان در سال آینده در بخش مسکن است.
افشارچی با بیان اینکه در سه ماه آینده تا پایان سال جاری به دنبال این هستیم که به‌صورت متمرکز بدانیم که برای تحقق اهدافی که در سال آینده داریم، چه اقداماتی باید انجام دهیم، افزود: با توجه به اتفاقاتی که در تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ افتاده، نیازمند تعریف یک بسته برای حرکت اقتصادی هستیم.

About Author