به بازی در تیم ملی اوکراین پاسخ منفی دادم

مهاجم ایرانی باشگاه زوریا اوکراین گفت: وقتی به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب فصل اوکراین قرار گرفتم پیشنهاداتی مطرح شد، اما همواره حس وطن‌پرستی در من وجود دارد و به ایرانی بودنم افتخار می‌‎کنم، من می‌خواهم برای کشورم بازی کنم و هیچ وقت ایران را با هیچ تیمی عوض نمی‌کنم.
به گزارش ایرنا،«شهاب زاهدی» مهاجم ایرانی باشگاه زوریا اوکراین در گفتگویی درباره آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: ما پیش فصل خوبی را به همراه زوریا پشت سر گذاشتیم، به دنبال اهداف بزرگ بودیم اما متاسفانه به نتایج دلخواه نرسیدیم،در لیگ کنفرانس تجربیات خوبی کسب کردیم.
وی افزود: در لیگ کنفرانس همه تیم‌ها شرایط یکسان و برابری داشتند، تیم نروژی همه را غافلگیر کرد، طبق برنامه‌ریزی‌ که کرده بودیم می‌خواستیم در گروهمان جایگاه دوم را به دست آوریم و دیدار آخرمان هم تشریفاتی بود.
مهاجم ایرانی باشگاه زوریا اوکراین خاطرنشان کرد: زمانی که در لیگ ایران بازی می‌کردم خیلی جوان بودم، ولی فکر می‌کنم کیفیت لازم را داشتم تا عملکرد خوبی را از خودم به جا بگذارم، همیشه به دنبال پیشرفت بودم و قسمت به این شکل شد که لژیونر شوم.
زاهدی تصریح کرد: دلیل اصلی حضور من در لیگ ایسلند، عبدی بود، چون او ارتباط خوبی با سرمربی تیم ملی ایسلند داشت. من برای تست بر سر تمرین تیمم‌ حضور پیدا کردم و مورد توجه کادر فنی قرار گرفتم و قرارداد بستم. تجربه خوبی برای من بود، چون لیگ ایسلند مثل کشورهای اسکاندیناوی یک پنجره خیلی خوبی دارد برای اضافه شدن به لیگ‌های سطح بالاتر و بعد از آنجا به جای بهتری رفتم.
مهاجم ایرانی زوریا تاکید کرد: من از تیم سامسونگ کره‌جنوبی پیشنهاد داشتم و می‌خواستم چالش جدیدی را تجربه کنم و برای همین رفتم به این کشور شرق آسیا ولی اتفاقاتی افتاد که باعث شد قراردادم را فسخ کنم و با جرات می‌گویم بزرگ‌ترین چالش فوتبالی من رقم خورد.
وی درباره حضور دو ساله‌اش در المپیک دونتسک اعلام کرد: زمانی که از کره‌جنوبی به ایران آمدم تمام پنجره‌ها بسته شده بود و مجبور شدم یک نیم‌فصل بیرون باشم. بعد از آن پس از مشورت با مدیر برنامه‌هایم و اینکه دوست داشتم دوباره به فوتبال اروپا برگردم، پیشنهادات را بررسی کردم و با المپیک دونتسک قراردادم بستم.
زاهدی اظهار داشت: به‌عنوان یک مهاجم که وظیفه‌اش گلزنی است توانسته‌ام تا حدودی به تیمم کمک کنم و زوریا هم تا اینجا نتایج خوبی کسب کرده است. برای آینده فعلا تمرکزم روی زوریاست، می‌خواهم به روزهای خوبم در این تیم ادامه دهم.
مهاجم ایرانی زوریا افزود: حضور در تیم ملی افتخار بزرگی است، خیلی خوشحال هستم که مردم مرا شایسته حضور در تیم ملی می‌دانند،من تلاشم را می‌کنم تا به عملکرد خوبم ادامه داده تا ملی‌پوش شوم اما به خوبی می‌دانم که کادر فنی تیم ملی من را می‌بینند، ولی هر سیستمی نیاز به یکسری مهره‌ها دارد و من هم بیشترین تلاشم را می‌کنم و امیدوارم که دعوت شوم.
وی با اشاره به پیشنهاد کشور اوکراین برای حضور در تیم امید این کشور گفت: وقتی به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب فصل اوکراین قرار گرفتم پیشنهاداتی مطرح شد اما همواره حس وطن‌پرستی در من وجود دارد و به ایرانی بودنم افتخار می‌‎کنم، من می‌خواهم برای کشورم بازی کنم و هیچ وقت ایران را با هیچ تیمی عوض نمی‌کنم.
زاهدی در پایان گفت: من دوست دارم در پنج لیگ معتبر اروپا بازی کنم و این موضوع را به‌عنوان قدم بعدی زندگی‌ام می‌بینم. لیگ ایتالیا برای من خیلی هیجان‌انگیز است و خیلی دوست دارم در آنجا بازی کنم.

About Author